.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تایید آلودگی 8 نمونه برنج وارداتی

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از تایید آلودگی هشت نمونه از برنجهای وارداتی خبر داد و گفت: قرار است نام این برنجها در صحن علنی مجلس قرائت شود.

حسینعلی شهریاری در مورد جمعبندی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از آخرین بررسی وضعیت آلودگی برنجهای وارداتی که روز گذشته ( یکشنبه ) انجام شد به مهر گفت: نتیجه جلسه کمیسیون این بود که سرب موجود در هشت نمونه از برنجهای وارداتی بالاتر از حد مجاز بوده و آلوده هستند.

وی با اعلام اینکه قرار است اسامی این برنجها در صحن علنی مجلس قرائت شود، افزود: در مورد آرسینک موجود در برنجهای وارداتی نیز قرار شده یک گروه کارشناسی بر اساس مقدار مصرف روزانه برنج در هر استان، موضوع را بررسی و استانداردهای آن را با همکاری وزارت بهداشت و سازمان استاندارد تعیین کند.

شهریاری با تاکید بر اینکه در همه کشورها میزان استاندارد آرسینک موجود در برنجها بر اساس مقدار مصرف روزانه تعیین می شود، گفت: مسئولان وزارت بهداشت موضوع غیرآلوده بودن برنجهای وارداتی را تکذیب کرده و عنوان داشتند که چنین مباحثی را مطرح نکرده اند.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در خصوص زمان قرائت اسامی برنجهای آلوده در صحن مجلس، گفت: گزارش کمیسیون به هیئت رئیسه داده می شود و آنها تصمیم می گیرند چه زمانی آن را اعلام کنند.

شهریاری اظهارامیدواری کرد اسامی هشت نمونه از برنجهای آلوده بعد از تعطیلات مجلس اعلام شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.